ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Н И В О Т Р У Д І В С Ь К О Ї С І Л Ь С Ь К О Ї Р А Д И
Керуючись Бюджетним кодексом України, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, постановами Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (із змінами), від 14 січня 2015 року № 6 “Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам” (із змінами), від 04грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами), від 11 березня 2022 року
№ 252 “Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стануˮ (із змінами), від 09 червня 2021 року № 590 “Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану” (із змінами), розпорядженням Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 року № 148-р “Питання зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни” (із змінами), розпорядження голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 10 січня 2024 року « Р-8/0/3-24 «Про затвердження плану заходів на 2024 рік щодо наповнення місцевих бюджетів, ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», на виконання рішення сільської ради від 06 грудня 2023 року №903-29/VІІІ “Про бюджет Нивотрудівської сільської територіальної громади на 2024 рік” (із змінами), з метою забезпечення належного виконання бюджету сільської територіальної громади, безперебійного функціонування установ і закладів бюджетної сфери, комунальних підприємств та задоволення життєво необхідних потреб жителів, створення умов для своєчасної виплати заробітної
плати, інших соціальних виплат, ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни:
за рахунок власних доходів загального фонду бюджету сільської територіальної громади відповідно до затвердженого помісячного розпису асигнувань, зокрема:
видатки на заробітну плату з нарахуваннями – з урахуванням термінів її виплати;
решта соціально захищених видатків – за потреби, з урахуванням зареєстрованих фінансових зобов’язань та залишків невикористаних коштів на рахунках розпорядників;
інші видатки – з урахуванням зареєстрованих фінансових зобов’язань і залишків невикористаних коштів на рахунках розпорядників та на підставі пропозицій головних розпорядників коштів бюджету сільської територіальної громади, підготовлених за результатами контролю за здійсненням закупівель товарів, робіт і послуг, відповідно до додатка 1 до цього розпорядження,;
зі спеціального фонду бюджету сільської територіальної громади (у тому числі за рахунок коштів, переданих із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) у межах затвердженого помісячного розпису асигнувань згідно з пропозиціями головних розпорядників коштів
бюджету сільської територіальної громади за видатками на придбання обладнання – відповідно до додатка 1 до цього рішення, а за іншими видатками спеціального фонду - відповідно до додатків 1, 2 до цього рішення.
У графі «Обгрунтування» додатка 2 до цього рішення наводиться інформація у розрізі об’єктів та заходів щодо:
проектувальника, підрядної організації, дати проведення тендеру та укладення договору;
у разі проведення попередньої оплати за капітальними видатками – реквізити небюджетних рахунків, відкритих на ім’я виконавців робіт, постачальників товарів і надавачів послуг в органах Державної казначейської служби України у встановленому законодавством порядку, та договорів про закупівлю товарів, робіт і послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами);
у разі здійснення оплати виконаних робіт (наданих товарів і послуг) – реквізити договору підряду (контракту) на виконання робіт (здійснення технічного, авторського нагляду); договору про закупівлю товарів і послуг; актів приймання виконаних робіт, проведеного технічного, авторського нагляду, поставки товарів і послуг; рахунку про внесення плати за видачу сертифіката, який видається у разі прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта тощо;
за рахунок коштів дотацій та субвенцій з державного та інших місцевих бюджетів після надходження відповідних коштів;
за рахунок залишків коштів, що обліковуються станом на 01 січня 2024 року, додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я, субвенцій з державного бюджету – після внесення змін до рішення Нивотрудівської сільської ради від 06 грудня 2023 року № 903- 29/VIІI «Про бюджет Нивотрудівської сільської територіальної громади на 2024 рік» (із змінами) в частині їх розподілу та відповідно до визначеного помісячного розподілу;
виконаних робіт (наданих товарів і послуг) на об’єкти (заходи, товари і послуги) надавати виключно за формами відповідно до додатків 1 - 2 до цього рішення з обов’язковим наведенням у графі «Обгрунтування» причин проведення такого перерозподілу в розрізі об’єктів та заходів.
вжити заходів щодо недопущення нарощення бюджетної (простроченої) заборгованості;
комплексу конкретних заходів щодо погашення заборгованості із зазначених виплат;
№ 1103/25880 (із змінами);
Сільський голова Ірина ПЕЛЕЦЬКА